Anketa o uporabnosti, preglednosti in dosegljivosti podatkov na Internetnih straneh različnih meteoroloških služb

Anketa o uporabnosti, preglednosti in dosegljivosti podatkov na Internetnih straneh različnih meteoroloških služb


Vprašanja in rezultati ankete.
Preglej spodnje strani in zapiši ustrezno oceno: 1 je negativno, ..., 5 je odlično. 
Predstavljaj si:
a) da greš na potovanje v to deželo in rabiš vse mogoče meteorološke in klimatske podatke,
b) si študent in potrebuješ podatke za seminarsko nalogo,
c) podatke potrebuješ v podjetju za obratovalno dovoljenje.



Služba           URL
__________      _______________________________________________
NORVEŠKA        (http://met.no/english/index.html)
KANADA          (http://www.ec.gc.ca/envhome.html)
DWD             (http://www.dwd.de/en/en.htm)
NOAA            (http://www.noaa.gov/)
SLOVENIJA       (http://www.arso.gov.si/)
HRVAŠKA         (http://www.dhmz.htnet.hr/)
WMO             (http://www.wmo.ch/index-en.html)
DANSKA          (http://www.dmi.dk/)
ANGLIJA         (http://www.onlineweather.com/v4/uk/city/Reading.html)
WETTERONLINE    (http://www.wetteronline.de/)
SRI LANKA       (http://www.meteo.slt.lk)



Rezultati:



a)Preglednost
 


b)Dosegljivost podatkov:
 


c)Uporabnost:
 


d)Splošni vtis:




Namen ankete je bil objektivno ovrednotiti uporabnost, preglednost in dostopnost do podatkov na vsebinsko primerljivih meteoroloških Internetnih straneh. ARSO stran se je izkazala kot manj praktična, manj pregledna, na kar so nas tudi opozarjale stranke. Z anketo smo ta mnenja tudi do neke mere objektivizirali.

Pri prenovi strani si želimo:

A) Delno upoštevanje rezultatov ankete glede forme in vsebine (več preglednosti, dostopnosti, več jasne vsebine, več primerjalnih podatkov, več interaktivnosti pri črpanju podatkov, grafike, bistvo naj bo podano tudi v angleščini).

B) Da posamezni uradi dobijo več strokovne avtonomije in direkten dostop do urejanja strani in vsebin. Da se poenostavi potrjevanje vsebin, urednik naj prevzame odgovornost.

C) Da se aktualne vsebine tudi po umaknitvi hranijo v arhivu, ki je evidentno dostopen. Zadnji primer je razprava o toči, ki po nekaj tednih ni več dosegljiva, čeprav je za to problematiko še zmeraj velik interes.

D) Vse bistvene vsebine morajo biti prilagojene za wap oziroma mobilno telefonijo.

E) Za verifikacijo rabimo števce dostopov (vsaj interno), več OnLine anket – komunikacije z uporabniki. Meteorološki in drugi okoljski podatki so vredni le, če jih ljudje uporabljajo in Internet nam mora pri tem pomagati. Naše Internetne strani nas morajo reklamirati, hkrati pa razbremeniti, da se bomo lahko posvečali novim vsebinam.

Kontrola podatkov, anketo so izpolnili nekateri delavci ARSO, študentje in uporabniki naših storitev (interna uporaba).

Zorko Vičar in sodelavci
Julij 2004


Nazaj na začetno stran.